24 September 2017

HELLO HOLLAND!

Dress: HERE  o  JacketHERE   o   Moccasins ESCADA   o   Sungalasses: DOLCE & GABBANA   o   Messanger bag: MICHAEL KORS   o   Ring: W.KRUK   o   Tights: HERE   o   Pazury: HERE


Sukienka: TUTAJ  o  MarynarkaTUTAJ   o   Mokasyny: ESCADA   o   Okulary: DOLCE & GABBANA   o   Torebka: MICHAEL KORS   o   Pierścionki: W.KRUK   o   Kabaretki: TUTAJ   o   Pazury: TUTAJ
___________________________________________________________________________________________________

DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on 
Pandamone!
____________________

M

8 comments:

  1. wyglądasz przepięknie;) cudowne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  2. Ładny outfit :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja jestem antykabaretkowa, ale tu w ogóle mi nie przeszkadzają, wyglądają ciekawie :) Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    ReplyDelete
  4. Przepiękne zdjęcia :) Rewelacyjna stylizacja :)

    ReplyDelete
  5. Piekny zestaw, podoba mi się !

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Pretty images! I found some useful information in your blog, it was awesome to read, thanks for sharing this great images to my vision, keep sharing.

    Peach sapphire

    ReplyDelete
  8. pięknie wyglądasz a zdjęcia są cudowne;)

    ReplyDelete